Hvala Vam što ste ocenili naš tekst

Već ste glasali na ovoj stranici!

Ukusi regiona Braničevo-Podunavlje na Novosadskom Sajmu poljoprivrede

17.05.2019

U okviru regionalnog projekta „Ukusi Regiona – Promovisanje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda sa dodatom vrednošću za unapređenje ekonomskih kapaciteta porodičnih gazdinstava” koji Regionalna razvojna agencija „Braničevo-Podunavlje“ realizuje od oktobra prošle godine, tokom trajanja Sajma poljoprivrede u Novom Sadu (11-17. maja o.g.) predstavljen je deo palete poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz našeg Regiona. Cilj ove aktivnosti je bio promocija proizvoda sa dodatom vrednošću, koji osim vrhunskog kvaliteta poseduju i niz specifičnosti zahvaljujući svom geografskom poreklu, kao i tradicionalnim recepturama i proizvodnim tehnologijama.

Na zajedničkom štandu u Hali 6 koja je bila posvećena gastro-proizvodima, predstavljeno je preko 70 proizvoda, odnosno gotovo 20 proizvođača iz Žagubice, Кučeva, Petrovca na Mlavi, Požarevca, Golupca, Velike Plane i Smederevske Palanke. Tako su posetioci našeg štanda mogli da degustiraju voćne rakije i zanatsko pivo, sireve i kačkavalje, slatke i kisele zimnice, različite vrste meda i proizvoda od meda, mesne prerađevine i voćne sokove. Najveće oduševljenje kod posetioca – u najvećem broju Vojvođana, izazvali su pre svega Homoljski, Gornjački i Bistrički sirevi i kačkavalji, Homoljski i Đerdapski med, kao i mešavine pčelinjih proizvoda i krem od meda i lešnika, različite turšije i ajvari, te voćne rakije od dunje, šljive i sa dodatkom homoljskih lekovitih biljaka. 

Veliki interes posetioca za pomenute proizvode, ukazuje na slabo poznavanje odnosno veoma nisku dostupnost proizvoda iz našeg Regiona na tržištu Vojvodine, koje odlikuje trend rasta ponude visokokvalitetnih tradicionalnih i zdravih proizvoda. U tom smislu, možda su upravo vojvođanski gradovi perspektivna nova tržišta, na kojima bi kupci rado videli proizvode iz našeg Regiona, kao nešto drugačije od onoga na što su navikli.

Naredne aktivnosti planirane ovim projektom fokusiraju se na promociju poljoprivrednih proizvođača iz Regiona, kao bi se pospešila njihova pozicioniranost na nacionalnom tržištu. Drugi set aktivnosti će biti posvećen umrežavanju proizvođača sa ugostiteljskim objektima u Regionu, kako bi se stimulisalo jačanje regionalne gastro-ponude i promocija kvalitetnih lokalnih proizvoda kroz turizam.

Projekat se sprovodi u periodu od 24. oktobra 2018 do 24. jula 2019. godine, a vrednost projekta iznosi 22.000$. Projekat se realizuje u okviru šireg projekta „Pomoć trgovini – Podrška proizvodnim kapacitetima sektora agro-industrije u Srbiji“ koji realizuju Program razvoja Ujedinjenih nacija (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, uz finansijsku podršku Ruske federacije. 

   

   

   

   

   

   

  

Da li vam je ovaj tekst bio koristan?

Kliknite na odgovor i pomozite nam da unapredimo naš website.

Newsletter

Prijavite se na našu mejling listu, dobijajte automatski najnovije informacije sa našeg sajta i budite obavešteni o aktuelnim konkursima.